Tražilica
          
ON-LINE rezervacija hotela
Po kriterijima obiteljski hotel Po karti
IZBOR DESTINACIJE
obiteljski hotel
IZBOR HOTELA
obiteljski hotel
DODATNI PODACI
obiteljski hotel
moje rezervacije
posebne ponude

izvan sezone

Posebne ponude, akcijske cijene i paket aranžmani malih i obiteljskih hotela u predsezoni.
tečajna lista
Valuta Jedin. Vrijednost
EUR17,607715
USD15,642868
GBP19,633677
CHF16,262009
Konverter:
 = 
 
vremenska prognoza
Izvor: DHMZ

Edukacija za članove: Briga o gostu

obiteljski hotel

Održana obuka za osoblje malih i obiteljskih hotela na temu Briga o gostu


SPLIT, 2. ožujka 2012.

Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela je u suradnji sa British Council-om u Splitu u hotelu Vestibul organizirala obuku osoblja svojih članova pod nazivom:  Briga o gostu. Zanimljivo i interaktivno predavanje održano je za sve naše članove i u ostalim regijama: u Zadru, Zagrebu i Puli tijekom studenog 2011. godine, međutim članovi su iskazali osobiti interes za radionicu u Splitu, i prijavili se u velikom broju stoga je početkom ožujka trening održan u Hotelu Vestibul odnosno u prostorijama Etnografskog muzeja Split.

Trening  je namjenjen svim djelatnicima u hotelu, posebno onima sa manje iskustva.

Obuka se bavi temom brige o gostu:
  • kvalitetnom komunikacijom s gostom
  • stavom prema radu
  • završetku rada s gostom
  • rješavanjem konflikta
  • kulturološkim razlikama koje mora osoblje respektirati
  • načinom komunikacije u svim situacijama
Svi sudionici dobili su priručnik Briga o gostu i CD s power point prezentacijom, tako da kasnije mogu stečena znanja prenijeti i na svoje suradnike u hotelu. S obzirom da je glavni cilj podizanje razine znanja i vještina u području brige o gostu, vjerujemo da će našim članovima koji rade u sektoru turizma i ugostiteljstva, ovaj priručnik predstavljati zanimljivi izvor znanja i savjeta.Briga o gostu

Riječ je o zanimljivom i praktičnom priručniku, namijenjenom prije svega sezonskim djelatnicima u turizmu, koji je nastao u sklopu Skills for Employability projekta British Council-a, dok su njegovo objavljivanje poduprli Ministarstvo turizma, Hrvatska udruga poslodavaca, a edukaciju svojih članova na tu temu provela Udruga OMH. Priručnik Briga o gostu predstavlja alat za cjeloživotno obrazovanje u turizmu i ugostiteljstvu. Uz ostale, autorica je i gđa Amelia Tomašević, direktorica Turističke zajednice grada Zagreba je bila u ulozi predavača na seminarima održanima za edukaciju osoblja članova Udruge OMH.

Djelatnicima u turizmu, jer obavljaju djelatnost usluge čija je kvaliteta podložna subjektivnoj procjeni, potrebno je razvijanje vještina koje je teško opisati kroz klasične upute za rad, a kao krajnji rezultat očekuje se visoka razina uslužnosti koja obuhvaća ljubaznost, susretljivost, profesionalnost i sposobnost, te pravodobno reagiranje na potrebe i želje gostiju.

Priručnik Briga o gostu turističkim djelatnicima približava taj proces vodeći ih kroz cjeline poput pripreme za posao, ostavljanje prvog dojma, neverbalne komunikacije, davanje povratne informacije, te važnosti vlastitih stavova i uvjerenja prema poslu kojeg obavljaju. Ključna je poruka kako se vještina brige o gostu može naučiti, uz dobru volju i maštovitost u svakodnevnom poslu, kroz koju se gosta treba moći zadiviti i iznenaditi.Svojim višegodišnjim projektom ‘Briga za gosta’ British Council aktivno se uključio u podizanje kvalitete hrvatskog turizma, što Ministarstvo turizma podržava od samog početka te sudjeluje u realizaciji.

U Nacionalnoj udruzi obiteljskih i malih hotela uvjereni smo u korisnost projekta za naše članove jer je, u konačnici, briga o gostu jedan od glavnih uvjeta za održavanje konkurentnosti na međunarodnom turističkom tržištu, a osobito je važna u malim obiteljskim hotelima kao temelj prepoznatljive gostoljubivosti domaćina i osobnog, individualnog pristupa gostu u našim hotelima.
OMH B2B
 CONTACT US
+385 (0)21 317 880
Hotels

Prijavite se newsletter
 

  Follow Me on Pinterest

   Subscribe to me on YouTube

javite nam se
pridružene članice